dag4 - Reisverslag uit Lyamutundwe, Oeganda van Grean Wilts - WaarBenJij.nu dag4 - Reisverslag uit Lyamutundwe, Oeganda van Grean Wilts - WaarBenJij.nu

dag4

Blijf op de hoogte en volg Grean

19 Juni 2015 | Oeganda, Lyamutundwe

Vandaag vertrekken we samen met Renske van Foodstep naar Jinja. Het hotel heeft een auto plus chauffeur geregeld. Klinkt wat decadent. .. hahaha. Niets is minder waar. Het verkeer is hier 1grote film... brommers. . mensen. .. stof. . links rijden..inhalen. . Een chauffeur is dua geen overbodige luxe.
Na flink onderhandelen voor een goede prijs.
in Jinja is het house of hope. Met verstandelijk gehandicapten. bHiwr breng ik morgen de steeklakens . Plus de allevyn sacrum (Jaja collega s)
we hebben weer 2 koffers vol te geven. Wat een happening.
Hoogstwaarschijnlijk slapen we langs de Nijl.
Ik laat het maar weer op me af komen. En hoop jullie vandaag of komend weekend weer op de blog te kunnen vertellen hoe het was. Bey bey

  • 20 Juni 2015 - 11:24

    Jolanda N:

    Hey daar!
    Mens wat maak je wat mee!
    Nu al een poosje geen app verkeer mogelijk merk ik
    Wat fijn om te lezen dat alle ingezamelde materialen een goede bestemming krijgen. Het is zo welkom daar
    Ben benieuwd naar je volgende verhalen over the House of Hope
    En pas goed op jezelf
    Tot snel
    Liefs Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Lyamutundwe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2015

laatste dag

25 Juni 2015

Kamparingisa Kindergevangenis

24 Juni 2015

beetje zaik

23 Juni 2015

dagje Homecoming

22 Juni 2015

vrije dag
Grean

Actief sinds 03 Juni 2015
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 4451

Voorgaande reizen:

03 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: