Jinja Home of Hope - Reisverslag uit Lyamutundwe, Oeganda van Grean Wilts - WaarBenJij.nu Jinja Home of Hope - Reisverslag uit Lyamutundwe, Oeganda van Grean Wilts - WaarBenJij.nu

Jinja Home of Hope

Blijf op de hoogte en volg Grean

21 Juni 2015 | Oeganda, Lyamutundwe

Wat een fantastisch avontuur in Jinja
Lieve collega s ... Jullie ingezamelde materialen inclusief de onderleggers zijn aangekomen op de plaats van bestemming.
Dank dank dank!!

• 21 Juni 2015 - 15:26

Fennie :

Geweldig om deze indrukkende reis samen met Grean te doen. Van weekend super ontroerend. We mochten het verband materiaal uitdelen. Mama Edith die home of hope heeft opgericht. Verwelkomde ons zo intens, ze ging dansen voor ons. Grean moest ook mee doen alle bewondering hoe Grean zich aanpast en de kennis deelt met de bevolking. Grean vertelde de dokter hoe hij de matralen moet gebruiken. Voor al die kinderen die veel liggen. Zo enthousiast als Grean dat kan brengen. Bedank ook van mij alle lieve collega's van Grean. Ik ben erg onder de indruk hoe jullie ons hebben meegeholpen met het inzamelen en alle mensen die ik niet heb genoemd. Wij kunnen hier nu werk doen. Ondanks dat maar iets kleins lijkt. Is dit niet voor ons project foodstep, home of hope en de gevangenis. Het scheld ons heel veel kosten waar we andere dingen voor kunnen doen, voor de kids. Thanks liefs Fennie ❤️

• 21 Juni 2015 - 22:40

Patricia:

Super dat jullie de materialen daar goed kunnen gebruiken voor de kids. su6 daar!