wat een dag - Reisverslag uit Lyamutundwe, Oeganda van Grean Wilts - WaarBenJij.nu wat een dag - Reisverslag uit Lyamutundwe, Oeganda van Grean Wilts - WaarBenJij.nu

wat een dag

Blijf op de hoogte en volg Grean

17 Juni 2015 | Oeganda, Lyamutundwe

wat een dag vandaag... vanochtend in de homecoming aangekomen. prachtig ombte zien hoe de kinderen daar verzrgd worden. ik heb met bab's gesjouwd. .. met peuter gekleurd. . kinderen uit school gehaald. gegeten met de kinderen. daarna naar het hospitaal . ik werd overspoeld door emoties. .. geen pijnbestrijding. ..open wonden die rotten. Veel slechte situaties gezien. wat de medicijnmannen de kinderen aandoen . beschadigingen die zo ernstig zijn dat het niet meer op te lossen zijn.
ik ben moe... warm en zo onder de indruk. . dille tranen. .
straks maar eerst slapen.
morgen is het nationale feestdag voor het Ugandese kind. wij zijn uitgenodigd.
tot morgen

  • 18 Juni 2015 - 11:38

    San:

    hoi Grean hoe gaat het met jou met mij is het goed ik zit nu op school ik wens je nog heelveel plezier toe gewenst samen met fennie gr sam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Lyamutundwe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2015

laatste dag

25 Juni 2015

Kamparingisa Kindergevangenis

24 Juni 2015

beetje zaik

23 Juni 2015

dagje Homecoming

22 Juni 2015

vrije dag
Grean

Actief sinds 03 Juni 2015
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 4441

Voorgaande reizen:

03 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: